sohohooom vi dansar .


Emilia och jag har varit ute i skogen idag. Dansat har vi också gjort. Och planerat Fredagskvällen. Om det blir som vi vill är det "på rymmen" med bilarna som gäller!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Men innan måste jag äta upp min kalla gröt. Vilket lyxliv man lever. Men jag kommer inte ifrån bordet förens jag har ätit upp. Det är tur att jag har sådan pli på mig själv... Slutligen vill jag bara skrika rakt ut till Marlene: VARFÖR I HELA HELVETE ÄR DU INTE HEMMA MED MIG I HELGEN? VARFÖR!


Kommentarer
Anonym

varför i hela helvete jobbar du i helgen... och varför i hela helvete är det ingen som hämtar mig!?

2010-10-29 @ 19:41:34
URL: http://timestheyarechanging.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0