rock the world .


Efter en god middag, en rätt dålig fotbollsmatch och lite daimtårta hemma hos mamma och pappa är jag nu hemma. Blä, jag tycker inte om Van Bommel direkt.

Och jag är jävligt besviken på att inte Bubbles finns på spotify. Hallå??? Det kan ju vara den bästa gruppen genom tiderna, efter Spice girls såklart. Vilken tur att jag tog med mig cdskivan hem, nu kan jag dansa all night long. Texterna sitter som en smäck. Pax Hanna, hon är snyggast. Emilia kan få vara Jenny, och Carro... Patricia!

Hihih vad nostalgisk jag blir. Här sitter jag ensam i en lägenhet och är svingammal.


Kommentarer
Anonym

Men hallå?! du ville ju vara Caroline förut?

och varför får jag vara den fula? tack så jävla mycket ditt rövhål!

2010-10-13 @ 13:00:48
Carolin

Men hallå?! du ville ju vara den där Caroline förut?

och varför får jag vara den fulaste!

Tack ditt asshole!!

2010-10-13 @ 13:12:50
URL: http://lisacarolinbroberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0