rätt fit for fight .

Efter 9 timmars välbehövlig sömn är jag nu rätt fit for fight again. Jag har precis druckit kaffe och håller på att klä på mig. Om en timme går bussen till Stockholm!

Nej, så bra är det inte. Bussen går bara till Hudik. Jag jobbar eftermiddag. Dock kommer bussen dit en timme innan, men det gör inte så mycket. Det är rätt mysigt att för en gångs skull få sitta ner och fika på Dackås. Att få strunta i att brickstället är fullt. Att bara få vara en av alla dom som sitter och njuter för ett tag. Sen 100%. 

Ikväll när jag kommer hem har jag massor att ta hand om. Vilken tur att jag är ledig i två dagar, så det kan bli litta ordning hänne. Men nu var det påklädning ja. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0