och oturen vände .

Fredagsoturen tog en fin vändning. Datorn ville samarbeta och jag fick mat hos mamma och pappa. Sen stannade jag till hos farmor och farfar där vi snackade deeptalk över några glas vin. Fast jag avstod vinet, otroligt nog. När jag kom hem var jag på ett strålande humör och har gjort klart "Sara och Marlene the movie". Så otroligt fin. Nej, cool. Eller rolig. Ganska ful faktiskt. Den kanske blir officiell snart...

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska lägga mig och söva. Imorgon väntar en efterlängtad arbetsdag med Linnsan. Sen åker jag med Emilia och Tomas i ilfart till Gävle och hejar på Brynäs! Helgen kanske blir görbra trots allt? Om jag får Marlene.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0