morgon i älvsjö .


Gääääsp. Nästan nyss vaknade jag. Ensam, i Älvsjö. Marlene och Ericas lägenhet här är nästintill störande snygg, och det var underbart att se dom igårkväll vid tåget. Bortsett från att dom stod i ett hörn och skrämdes, men det är typiskt dom!

Just nu är dom på skolan, och jag ska väl försöka ta mig härifrån till Östermalm jag med. Det blir en spännande utmaning... Jag passar inte in i Stockholm, så är det bara. Jag tycker det är skönare att ligga här i Marlenes säng och dricka kaffe, läsa tidningar, sjunga lite och bara lukta på allt som är hennes. Orka klä på sig jeans!?

Ikväll har jag hört att det kommer mer främmande. Och det är ju fredag. Vinsugen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0