if it is my last .

Men vilken strålande höstfin dag jag har haft. Emilia och jag har varit ute hela eftermiddagen, och självfallet hade vi kaffe med oss. Vi är sånna där riktiga jävla livsnjutare ibland. Även om vi oftast sover bort halva dagen. Men vaaad gör det!

Nu har jag packat min blå fina väska. Jag ska ta en promenad upp till mamma och pappas tomma hus där jag i min ensamhet ska kolla på hockey, framför en brasa. Sen ska jag ta en dusch innan jag hoppar på bussen till stan. Mormor är verkligen en ängel som kliver upp med mig 04:00 på mornarna och skjutsar till jobbet. Stort.

Imorgon klockan 13:00 när jag slutar kommer Emilia och fikar med mig, sen är det "helg" för mig. Ja trots att jag jobbar på Lördag så lutar det åt Ljusdal hela helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0