home sweet home .

Efter 9 sköna dagar i Stockholm och en magisk kväll i Läkerol Arena är jag nu hemma. Hem ljuva hem. Ja förutom att det luktade kattpiss i hela lägenheten???

Jag hoppade som sagt av tåget i Gävle och fick vara med om en underbar kväll med Brynäs. Ove Ove Ove Molin! Vilken jäkla stämning. Synd att Team Molin förlorade sin veteranmatch och att Brynäs "bara" tog två poäng i elitseriematchen. Petitesser...

Nu älskar jag mig själv för att jag tvingade mig att packa upp diiireeekt när jag kom hem. Tusen pussar på mig! Tänkte sova nu och drömma om mitt framtida bröllop. Jag ska verkligen gifta mig med en hockeyspelare. Tänkte drömma om min Marlene också, jag saknar henne redan. Fast frågan är om jag ens kan somna utan henne?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0