hatar snygga killar .

Min fridfulla kväll i fåtöljen tog nyss en oväntad vändning. Jag kom på att jag är så pass vuxen nu för tiden att jag är så illa tvungen att betala räkningar. Och att det verkligen var dags för det. Fan vad jag satte té i halsen när jag såg min 3-räkning.

Jag hatar snygga killar som lurar på små flickor mobiler på stan. Jag hade redan en fungerande mobil? Men det skulle bara kosta mig 99 spänn i månaden? Taget.

Och nu rullar flera hundralappar iväg i månaden. Jag fattar inte? Jag hatar snygga killar. Fan vad jag hatar dom! Och jag hatar att jag betalar ytterligare en hundring på min andra mobil, som ligger i en låda. Fan, jag är väl inte gjord av pengar! Men lite dum i huvudet kanske jag är. Fast det är ju inget jag kan ändra på över en natt.

Och att ringa till Marlene minst en gång var eviga dag går inte heller att ändra på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0