ha ha ha ha ha ha ha .

Vilken rolig Fredagskväll det blev. Jag körde för första gången på en nykter utgång. Skittråkigt. Men sen blev det efterfest i Tallåsen och det är andra grejer det. Ha ha ha. Klockan 06:00 åkte vi hem. Klockan 07:00 somnade jag på mitt mitt golv med en filt. Klockan 10:00 klev jag upp. Klockan 11:00 började jag jobba. Helt kanon.

Så ni kan ju gissa att jag mår som en fitta idag. Tack och lov att jag jobbar med kaffe och sötsaker. Nu är jag hemma och ska strax ladda om. En dusch, lite fix och sedan bussen till Ljusdal igen. Ikväll ska jag inte vara nykter på en fläck. Yiieeaaoo!

Men 6 timmars sömn på 2 dygn känns fan lite farligt, tur jag har Marlene by my side.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0