en otrolig bra dag .

Klockan 04:00 slog jag upp min gråa/gröna/blåa ögon och var riktigt pigg. Trots en jävulsk natt. För det första inbillade jag mig att jag blev störd av fullmånen, därför vaknade jag var och varannan timme. Och för det andra drömde jag en mördande underbar dröm som innehöll en hockeyspelare och mig. Ni kan föreställa er resten!

Fredagsförmiddagen på jobbet var ovanligt lung och skön. När jag slutade så kom Emilia och fikade med mig, sen har vi ränt på stan litegranna. Och nu är jag hemma.

Ikväll tar vi bilen till ljusdal och agerar chaufför/nykterist/livsnjutare. Det känns som att det kan bli en riktigt härlig kväll. Stockholmsbrudarna kommer ju hem! Men nu ska jag äta kallkorv, lyssna på hög musik och sen ta en dusch. Jag älskar Fredagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0