på en dag som förut .

Det finns en man i vårt vackra land, som med ett enda ord kan förklara ett helt kaos i mig. Jag vill så gärna kunna förklara tillbaka vad han betyder för mig, men jag kan verkligen inte. Så Lars Mattias Winnerbäck, om du läser detta: jag älskar dig såå!!!

Nu ska jag koka mig lite svart té och göra det jag är bäst på. Nämligen att sitta i mitt favorithörn i min favoritfåtölj och bara andas lugnet. Mörker. Och att en doft av nytvättade kläder sprider sig i min lilla lägenhet gör inte saken värre. Jag ska även skriva. Ja jag är verkligen glad att jag tycker att det är skönt igen. Det får mig att lämna saker bakom mig, vara kvar och se framåt på samma gång. En störd känsla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0