biljett till gävle .

Inatt när jag beställde hembiljett fick jag en snilleblixt. Jag beställde biljett till Gävle istället för till Hudik. Första pluset är att det blev billigare. Och andra pluset är att Brynäs möter Timrå på hemmais, och innan den matchen drar igång spelas det en hyllningsmatch för Ove Molin med han själv, Janne Larsson och Tom Bissett in the same team bland andra. Hur grymt? Jävligt grymt. Och tack till mamma och pappa som nästan alltid gör som jag säger och hämtar mig på Gävle C. Vad lycklig jag är!

Nu har jag precis duschat och ska snart äta körv. Om ett tag kommer Marlene och Erica hem från skolan och senare ikväll kommer även Peter hit. Jag känner för att äta chips hela kvällen. Men bara för att fira. Skulle inte äta det annars. (hahahah) Men jag upptäckte att mitt sl-kort fungerar hela dagen och morgondagen. Yihaaaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0