back in the days .

BACK IN THE DAYS eller vad? Har donat runt lite här hemma hela dagen och lyssnat igenom låtar man rådiggade för 10 år sedan. Så jävla roligt. Och så jävla längesen!

Nu ska jag dra på mig mössan och bege mig ut på en promenad med Larsson. Vi skulle ha gått imorse klockan 09:00 egentligen, men var det någon av oss som klev upp? Heheheh som vanligt inte. Nu ska jag äta upp min finmiddag, hallonkräm utan mjölk. Jag hater mjölk. Därför köper jag aldrig mjölk. Så vill ni ha mjölk i ert kaffe när ni kanske någongång kommer hit på fika får ni ta med eget, som Emilia brukar göra.

Bra att veta, haha. På tal om mat så borde jag verkligen handla. Dyrt och jobbigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0