är en duktig jävel .

Just nu är jag en duktig jävel. Jag rensar ur garderober, bland jackor, skor och sommarkläder. Och allt annat skit som jag proppat mina fem garderober fulla med.

Och när jag ändå är där nere tänker jag försöka organisera någorlunda där. Kom på hur jobbigt det skulle bli annars om det vankas flytt eller något. Dessutom bor ett litet organisationsfreak inom mig som bara skriker efter att få arbeta. Det lönar sig. Nyss upptäckte jag till exempel att jag har sex helt perfekta vinterskor/stövlar som jag totally glömt bort. Väldigt lägligt i min ekonomiska kris. Åtta mössor och fem par vantar har jag tydligen med. Jag måste ha varit genomgod som förtjänar detta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0