you're fucking perfect

Ingen vinst på bingolotto ikväll heller. Ja, jag får nog kanske börja med en trisslott i veckan istället. Fast nu har jag ju fått en duttpenna av Emilia, så jag ger det kanske några chanser till. Och det är ju en rätt mysig tradition som vi har skapat, trots allt.

Fast nu är jag glad att Emilia och Nicklas har åkt. Dels för att dom har varit riktiga svin idag. Dels för att dom inte kan låta bli varandra. Och dels för att Nicklas är som en skitjobbig storebror till mig. Det blev för mycket efter 4 h sömn inatt. Men som kompensation bjöd jag dom på frukost imorgon. Antar att jag lär ångra mig bittert ...

                                                                                            säg det igen, ljug för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0