like back in the days

Hittade en lista och fick lite back in the days-känsla. Typ en lista varje dag?

1. När föddes du?
En söndag tror jag, 19 augusti 1990.

2. Vad skulle du vilja heta?

Nästan vad som helst förutom Sara.

3. Blir du lätt kär?
Marlene säger att jag är kär i kärleken...

4. Hur är din drömkille/tjej?
Han får vara som han vill, bara han står ut med mig!

5. Vad vill du jobba med i framtiden?
Det är det jag inte vet. På ett fint, vitt inrett kontor?

6. Är du politiskt intresserad? Röstar du?
Lite. Har bara fått rösta en gång, och då på socialdemokraterna.

7. Har du varit kär i någon du inte velat bli kär i?
Ja jag har ju som sagt lätt för att bli kär, haha.

8. Du vaknar och inser att du är 2 timmar sen till skolan. Vad gör du?
När jag gick i skolan och det hände så stannade jag ju såklart hemma?

9. Om du fick ändra någonting på din kropp, vad skulle det vara?
Det mesta faktiskt. Jag är 170 cm LÅNG (!) och är inte nöjd med nånting, inte ens fötterna. Då kan ni tänka hur jobbigt jag har det?

10. Du får välja EN superkraft. Vilken skulle du ha?
Att kunna vara på flera platser samtidgt.

11. Hur är/var du i skolan?
En toppelev! Nej men jag hade faktiskt bra betyg, även fast jag aldrig trodde på mig själv. I trean på gymnasiet gjorde jag slutuppgifter för 3 personer. Jag hoppas dom älskar mig än idag ;)

12. Är du sportintresserad?
Efter att ha spelat fotboll tills jag blev typ 18 är det klart jag älskar att titta på fotbollsmatcher av alla lag. Sen älskar jag att titta på hockey med. Och skidor. Och det mesta faktiskt, haha.

 13. Är du lättskrämd?
Ja det skulle jag nog säga.

14. Hur många förhållande har du haft?
Sen jag var 15 år har jag haft 2 st 2års-förhållande, jag blev som en pånyttfödd tonåring när jag blev singel nu. Hahaha.

15. Blir du lätt irriterad?
Nej, eller det beror väl förståss på vem.

16. Vad gillar du?
Allt som är vitt. Jag är svag för vit inredning, vit chocklad, vita tänder, vit glass (haha) vitt vitt vitt.

17. Är du en friluftsmänniska?
Ja. Eller mina kompisar skulle säga det iallafall. Emilia får ofta stå ut med mig och mina skogspromenader/utflykter/whatever.

19. Vad är din favorit filmgenre?
Drama, jag är en sucker för fina gråtfilmer. Men sen älskar jag också Sagan om ringen filmerna och Harry Potter. Och Småstadsliv givetvis.

20. Favoritmusik?
Jag lyssnar verkligen på allt. Men Winnerbäck och Hellström är ju alltid där.

21. Vad lutar du mest mot - tjock eller smal?
Okej jag erkänner... Tjock.

22. Bryr du dig om ditt utseende?
Ja det gör jag, eller jag försöker.

23. Hetero/homo/bi?
Hetero.

24. Civilstånd?
Singel, och en himla ovan sådan :P

25. Har du några laster?
Kaffe, snus och wienerbröd...

27. Vill du gifta dig i framtiden?
Ja det är väl klart att jag vill.

28. Skaffa barn?
Ja men självklart, fast inte än va.

29. Skulle du komma bra överens med dig själv?
I somras var jag bästis med mig själv. Men nu vet jag inte. Jag gillar inte riktigt vad jag håller på med. Jag måste skärpa mig, sen kanske vi kan bli vänner!

30. Vad är dina negativa sidor?
Att jag är väldigt naiv. Och lite bekväm kanske. Och ibland är jag way too djup i mina tankar så jag inte riktigt förstår mig på hur verkligheten är. Sen har jag ju ett självförtroende som är gaaaanska litet.

31. Dina starka sidor?
Jag är ganska klok om jag anstränger mig, faktiskt! Sen tycker jag om människor och vill att alla ska få en andra chans. Och det är ju alltid bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0