so slowly slowly slowly

Min morgonrutiner är alltid samma lika varje dag. När än jag kliver upp. Jag inleder med att sätta på musik, sedan blir det ett toalettbesök. Därefter åker morgonsnusen in, det är nästan den underbaraste av dom alla, medan jag kokar lite kaffe eller té. Avnjuter den varma drycken framför facebook och sedan har allt börjat. Kommer på mitt på dagen att jag inte ätit frukost eller ens klätt på mig. Och inser samtidigt att dagen är förstörd. Då börjar jag ju att hata mig själv lite för att jag inte åt en tidigan frukost och tog en promenad. Som jag faktiskt vill göra. Jag mår ju bra av det. Men jag klappar mig själv på huvudet och säger att jag kan göra det          en annan dag.

Samma visa idag, såklart. Men nu tänker jag diska, för att stilla mitt dåliga samvete!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0