min skakande hand .


Nyss var min lille kusin här. Och han gav mig en ganska gullig komplimang. Eller först frågade han om jag inte hade några kompisar... Men sa han "du har det ju skapligt fint här ändå du". Och jag vet att han menade det, han såg på mig med sina bruna stora ögon och fortsatte "jag måste få sova här med dig, typ imorgon".

Nu ska jag koka kaffe och leta fram något gott i frysen. Det är inte svårt eftersom halva Dackås trängs i min lilla lilla frys. Mamma kommer och hälsa på innan vi ska gå till RK. Senare idag blir det också en behövlig höstluftspromenad.

Kvällen är bokad i fåtöljen på Norrvägen, framför elden och Modo-Brynäs.   O-3 ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0