men vet inte vad det är

Jag vaknar och är samma lika mycket sjuk som jag var igår. Så jävla värdelöst när det inte hänger på att man får vara hemma från skolan. Mina ledigdagar fördärvas!

Fast jag mår genast mycket bättre när jag lyssnar på Daniel Adams-Ray. Han är verkligen grym nu. Och jag tycker att han lyckats lite bättre med sin platta än vad Oskar Linnros gjort. Fast jag tycker att båda är bättre på egen hand, även om jag diggade Snook där vid 15-16-17 eller något. Nåja, nu ska jag fortsätta att    njuta.

En promenad upp till mamsen ska jag tvinga mig att orka med. För jag vill ju ha medlidande nu när jag varit sjuk i min ensamhet så länge. Ingen hämtar vatten till mig. Ingen! Dessutom vill jag ha stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0