men tiden bara... gick

Klockan 1O:45 ringde my dear kusin och väckte mig. Och jag har ett litet minne av att jag inte var särsklit trevlig av mig. Men hur som helst kom hon med mormor och hämtade upp mig. En dag tillsammans med Frida och Anny tackar man inte nej till.

Shopping, lunch, fika, dikt/rap/sång och mängder av välbehövligt skratt. Återigen, jag är så tacksam för människorna jag har i min inre krets. Som jag älskar er alla.

Kvällen har jag spenderat med familjen. Det är inte ofta vi barn hälsar på hemma, samtidigt. Men idag blev det tvårättersmiddag, fika och hockey så det stod härliga till. Jag lovade att sluta snusa om Brynäs kvitterade, men det hände tyvärr inte, så...

På tal om snus. Vilka vidriga barn jag och min bror är. Pappa har slutat snusa efter 31 år, och så kommer vi hem och dukar fram snusdosor överallt.            Änglabarn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0