marlene är jävligt på g


Att kliva upp O7:58 är det fetaste rekordet på länge! Sure, det är en barnlek om man jämför med när klockan ringer O4:OO, men när man (som jag) nu börjat sova till 12-13 på dagarna är det jobbigt att försöka bli normal igen. Thanks för kaffe  ...

Nu ska jag ta en dusch, förbereda lite inför kvällen och sedan åka och jobba. Det känns som att det kan bli vad som helst idag? Löning MEN snökaos. Jaja, bara jag hinner äta, dricka kaffe och stänga fort som fan så är jag nöjd. För när jag slutat är det jag som har bråttom. Middag på Kick Saloon i Ljusdal klockan 2O:OO med ett gäng underbaringar, för att fira Veronica! Och sedan en efterlängtad utgång på det, och det känns som att det kan bli vad som helst ikväll med? Marlene är så taggad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0