jag är en snäll tjej jag

Så var måndagen också snart över. En överjävlig dag på många sätt. Men trots det har jag faktiskt diskat och småstädat lite här. Dessutom vann Brynäs rejält över AIK.

Annars, en riktigt tråkig dag bara. Det fick lillebrors flickvän också ta del av när jag fick utbrott och slängde en tvdosa på henne. Jag säger då det, hon måste haft det kämpigt att komma in i familjen med mig som överhuvud. För jag har varit lite jävulsk mot henne emellanåt, hahaha. Men nu har hon vunnit mitt hjärta! Klart bästa tjejen.

Nu ska jag klura vidare på livet och försöka bli lite klokare, men är det lätt det? NÄJ.



Kommentarer
Frida

hahah, du ska seee mitt blåmärke på armen!!!! det är hemskt! haha sköjjar märe ;) jag tyckte det va skitroligt ja :D och visst har jag vunnit ditt hjärta Sara ;) <3 Puss på re!

2010-11-30 @ 19:17:13
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0