igår var jag högst upp

Alla dessa Adams-Ray ord. Men dom fastnar så himla fint. Hursomhelst. Kvällen har varit riktigit trevlig med diverse spel och pärlplattepyssel tillsammans med Emilia och Nicklas. Och snöbollskastning har man äntligen (?) fått känna på. What a snöstorm!

Nu ska jag äta glass, eftersom jag tycker att det är så stört varmt nu, och kolla på nattens serier. Ja jag får nog ta dubbla täcken om jag ska fixa detta. Tråkigt att jag bara äger ett enda. Men det löser sig. Så som jag tänker om det mesta. Så som jag tänker om ekonomin och julklapparna. Det löser sig,          annars så fixar det sig.

Imorgon ställer jag ingen klocka. Och när jag vaknar står fint umgänge på schemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0