i samma gamla visa


Här är frid och fröjd. Jag doftar Aussie shampoo och balsam, naglarna har fått sig en uppfräschning, ljusen gör att regnet ser ut som glitter på mina fönster, jag har skapat världens finaste spotifylista till mig själv och ska krypa upp i fåtöljen med ett nytt spännande té alldeles snart. Allt jobbigt bara försvinner.     FREDAGSMYS

Snacka om att det finns två Saror i mig! Minst. Just den här kvällen är jag så himla lugn och harmonisk, och en annan kväll är jag rena motsatsen mot mig själv då sprit, dans och galna efterfester det enda jag uppskattar. Jag vet faktiskt inte vad som är "mest mig" heller? Fast om jag ska vara ärlig är det nog själva blandningen.  

Nu ska jag fortsätta att försvinna in i min otroligt fina musiklista och sedan sova gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0