favorit i repris ellerrrrrr

Hej bloggen, idag har jag opererat läpparna!           Är jag nå trött och sliten eller? Jag skulle somna direkt om jag la mig ner. Men efter gårkvällen är det värt att vara lite trött, sliten och allt vad jag nu är. Vänta, jag kanske har lite ångest med? Värt...

Middag med femton glada Ljusdalsbor, och en Forsabo. Det var en som glömde plånboken. Men det är fan inte lätt att vara Forsabo i Ljusdal, det är inte det. Hur som helst så löste det sig och fram mot natten dansade vi oss in på Järnvägs. Men det är inte samma sak nu som [varenda helg] i somras. Men kult ändå ju. Och kallt.

Natten blev som vanligt till morgon innan vi "kom till ro" någonstans. Och varje morgon är det lika roligt att skratta åt oss själva. Allt händer fan mig och Marlene?

Men nu är jag hemma, skrattar fortfarande. Snart kommer Nicklas och Emilia med nybakta lussebullar, lagom till bingolotto. Fasen, vad kul det är med en bögkompis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0