det var sista gången


Nu är det både vintrigt och juligt hos mig. Jag brottas verkligen med mig själv i en match som handlar om att sätta upp ljusstakar och tomtar. Jag lyckas nog hålla ut ett tag till. Men jag njuter vareviga sekund av mina julgardiner, min röda matta, min röduppiffade soffa och alla brinnande ljus. Jag är en juloholic av värsta/bästa? sort.

Jag somnade O2:OO inatt och klev upp 1O:OO imorse. Det innebar 8 timmars sömn om jag räknat rätt. Vilket jag förmodligen inte har. Men det jag ville komma till är att 8 timmar blir alldeles lagom för mig, vare sig jag sov det inatt eller inte.      Anteckna!

En kopp kaffe på det här så. Och innan det blir mysigt umgänge ska jag diska och städa en av mina 5 garderober. Är det något jag gillar med min lägenhet är det dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0