att känna dig andas .

Dagen började mycket fint med en gratis busstur till jobbet vid 05:30. En timmes sovmorgon! Och det gör verkligen underverk att få sova till 05:00 isället för 04:00.

När jag slutat jobba kom mormor och min kusin Tom för att fika med mig. Sen fick vi ett infall och vi hamnade på museum. Det var faktiskt ganska så mysigt, tills dess att mormor fick larmet att tjuta i hela huset. "Nu rör ni ingenting barn". Vilket också mycket riktigt stod på skyltarna. Men vem var det som klappade Jesus på huvudet?!

Ja jag säger då det, mormor min lilla mormor... Vi gick hem och spelade kort och åt kalla köttbullar istället. Nu är jag hemma igen och ska ta det huuur lugnt som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0