tokig i munspel .

Mazzy Star – Flowers In December, lyssna bara på munspelet i början. Hur kan man inte tycka att det är så sjukt jävla asfint? Det borde finnas minst en munspelssnutt i varje låt. Eller så borde det finnas en munspelsverision av alla låtar. Ok? Snäääälla.

Idag är det inte lika fint väder som det var igår, tror jag. Jag har inte varit ute ännu, och inte hunnit äta frukost heller. Men däremot har jag hunnit nysa 9 gånger sedan jag vaknade. Heey, det är inte likt mig. Och det här rinnadet i ögonen all the time... Pollenallergiker är jag inte, men de senaste 2 åren har jag fan blivit känslig av mig.

Nu ska jag äta frukost (juice ofc) och sen göra något av dagen. Fotboll ikväll igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0