sol kaffe promenad .

Solen skiner, jag har precis druckit upp mitt kaffe och snart ska jag ta en promenad med Carolin. Vilken förträfflig start på dagen. Och senare i eftermiddag så ska jag locka/lura/tvinga med mig min kära pojkvän på en liten secondhandrunda. Hehehe.

Om jag lyckas med det gör jag det otroligt bra, men jag hoppas lite iallafall. Nu ska jag dra på mig kläder och sminka det enda sminket jag använder just nu, mascara.

PS, jag vill inte höra en massa skitsnack. Allt som har hänt nu kommer såklart att ta tid, och vi inblandade löser det tillsammans på bästa sätt. Och det tråkigaste för alla andra, ingen bråkar med någon. Ingen hatar någon. Det finns inget att skvallra om. Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0