måndag i bilder .


1 Jag började dagen med bodyscrub och massage på Hudcirkeln, hur underbart och skönt som helst. 2 Mamma bjöd på take away-sallad, jag tog en med goda kräftor. 3 Jag låg uppe hos mamma och pappa och sooolade medan jag väntade på maten. 4 Grillat med vin, hur gott kan det bli liksom? 5 Jag och Carro spelade ett parti kubb mot Emilia och Helen (kommer ej ihåg vem som vann, hah) Men vilken bra måndag!

Nu ska jag ta en dusch och lägga mig, imorgon blir det stan en sväng med Carolin. Sen ska jag vara uppe hos mamma hela dagen och sola och mysa bara. NattiNatti.


Kommentarer
Anonym

Det är såå gott med grillat.

2010-06-01 @ 14:34:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0