mamma och pappa .

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Jag har legat framför teven och kollat igenom alla inredningsprogram som jag missat de senaste veckorna! Hipp hurra för TV4 anytime. Och medan inspirationen var på topp tog jag mig en runda i källaren och hittade lite saker som jag tar med mig hem, hihi. Vilken himla snäll dotter jag är.

Snart ska jag rulla hem på Mattias cykel som stått här i garaget över vintern, så vi äntligen har båda våra cyklar hemma i förrådet. I sommar ska det minsann cyklas... Har man en cykel som är dyrare än pojkvännens bil, läre man ju nästan bo på den!

Kvällen då? Jo, jag ser mig själv liggandes i soffan med tända ljus och Harry Potter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0