målar världen vit .


Jag fick faktiskt med mig Mattias på en liten secondhandrunda. Otroligt va. Carolin följde också med. Men det enda som jag fick med mig hem var en gammal pall, som jag redan hunnit målat vit. Vad är det med mig och vitt egentligen? Fortsätter det så här är nog hela världen snart vit. Nej men allvarligt, fan vad jävla skitfint det är.

När jag kom hem bjöd jag mig själv på en underbar middag. Mattias tröck i sig två jambomackor så jag behövde inte ens tänka på vad han tycker om. Jag stekte lök, bambuskott, champinjoner, nudlar och räckor med lite chili och curry. Hur gott? ÅH.

Nu ska jag dona lite här hemma och sen läsa lite Harry Potter, tända ljus och mysa.


Kommentarer
Anonym

Åh kan du inte skriva ett recept på det där i bloggen, det såg hur gott ut som helst :)

2010-06-01 @ 15:55:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0