hemma hos mormor .

Jag har sovit hemma hos mormor hela veckan och stannar här tills imorgon. Det är så skönt att få prata med någon enda tills man somnar, att bara få älta samma sak tusen gånger om med någon som verkligen förstår. Att min älskade pojkvän lyssnar på mig och finns där betyder ju såklart också otroligt mycket, men att få prata med någon som gått igenom samma sak känns så nyttigt. Och orden från pappa är guld.

Det kanske är dumt att hoppas och tro, men det hjälper en att hålla sig uppe. Och som pappa säger, hur det än slutar kommer vi att lösa det här på det allra bästa sättet. Det kan bara bli bättre nu. Men det är så mycket jag fortfarande inte förstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0