från topp till tå .


Idag har jag jobbat igen, och jag blir så himla glad varje gång tillfrågas utöver dom dagrar som är "mina" redan. Men det är nästan olidligt hett inne vid disken, heheh.

Innan jag började hann jag även köpa dessa gudomligt sköna, och billiga, skorna!

Ikväll har jag varit helt slut från topp till tå, även om dagen inte varit särskilt jobbig så tar krafterna slut ändå. Jag har suttit i den nya fåtöljen (eller fotölj, som jag igår trodde att det stavades...) och läst ut den fjärde Harry Potter boken. Efter ett litet avbrott på någon vecka är jag på G igen, dags för den femte och tjockaste boken!

Men nu ska jag krypa ner bredvid my sweet boyfriend och sova gött. Och lääänge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0