en dag på ikea .


Vilken härlig dag jag har haft med mamma och pappa i sundsvall. Men börjar man dagen med en kopp kaffe och seden äter god mat så blir det oftast kanon. Jag fick med mig massor av nya saker hem, bland annat en fotölj och en golvlampa som jag så länge velat ha. Tur att vi skippade birsta, det hade ej varit bra för min ekonomi...

Men ja, nu får det vara nog med shopping från min sida ett bra tag. Förutom ett par sandaler som jag skulle köpt idag också, men som inte hade kommit in än, så det får kanske bli tomorrow. Efter det måste jag fan skärpa mig om jag inte ska gå i kk.

Nu ska jag fota fotöljen SOM JAG SATTE IHOP SJÄLV UTAN ATT ENS HA IHJÄL NÅGON.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0