börja åska dååå .

Imorse ställde jag ingen klockan eftersom "jag alltid vaknar så tidigt". Bara därför sov jag utan problem till 10:00 och fick stressa ihjäl mig. Jag hade ett möte klockan 12:00 och ville ju gå en sväng på stan innan. Och tänk för att jag hann. Mötet gick kanon och jag fick med mig lite nytt hem. Bara två par nya pjucks som fattas nu ju!

Nyss var jag ute på promenad med Emilia, jäklar vad kvavt det är ute. Helt sinnes. Vi avslutade med en kaffe at my place. Nu så önskar jag nästan att det börjar åska. Dels för att det är rätt så mysigt och dels för att jag vill bli av med den kvava luften.

Till dagens stora fråga: vad fan ska jag gör till middag åt endast mig själv? Nudlar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0