tvätt mat och disk .

Idag har jag tvättat två riktigt fulla maskiner. Kanske borde jag tvätta oftare. Men det är inte roligt att tvätta i världens snuskigaste, fulaste, mörkaste, vidrigaste och läskigaste tvättstuga helt själv. Och Mattias är på badhuset hela dagarna så jag får helt enkelt jobba på min tvättstugefobi... Idag fungerade det ju faktiskt riktigt fint.

Nyss lagade jag mat och nu antar jag att jag får ta tag i disken med. Gullet sover sött i soffan och jag är så knäpp att jag till och med kan tycka att det är lite kul att diska ibland... Jag är nog lik min mormor. På tal om mormor så jag tar mitt lilla pick och pack och sover hos henne inatt. Morgondagen blir en dag på stan, ett möte är inplanerat och en lunch med mormor skulle ju inte sitta fel. Inköpslista: HÅRFÄRG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0