tio tacotallrikar .

Händelserik dag. Jag har för första gången blivit stoppad av en polis till exempel. Och jag är glad som lyssnade på magkänslan som bad mig vända om innan jag åkte till jobbet imorse för att hämta körkortet, annars hade jag blivit lite nervös...

På Dackås var det full fart från början. Linn och jag räknade ut att vi gjorde minst 10 tacotallrikar, 8 sallader, 6 varma mackor, 5 pajer, 2 bakade potatisar och 2 pannkakor. Vilken jävla dag, tur att vi lyckades klämma i oss lite glass i all stress.

Och det kändes lite halvjobbigt att värma på gårdagens tacos nyss faktiskt, inte precis vad jag var sugen på efter den här dagen. Men nu ska jag lägga mig i soffan och kika på tv och äta lite godis, mannen är på middag med innebandyn och jag tycker faktiskt att det är skönt att vara ensam nu. Hela soffan är min kan jag löva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0