surpuppigt humör .


Mattias och jag har varit inne i stan idag, lunchat och köpt en och annan present. Det är så väldigt många som fyller år nu i Mars och April. Jag köpte även två fina presenter till mig själv, en tavellist till köket att ha lite kokböcker på och en klocka.

Annars är jag på ett jäkligt surpuppigt humör. Det bubblar i kroppen av obehag och minsta lilla motgång resulterar i gråt eller skrik.

Jag avgudar min stackars sambo. Medan mina utbrott är som värst är han tyst. När jag lugnat ner mig får jag några pussar. Sedan retas han lite och får mig att skratta och inse hur barnsligt jag betett mig. Nyss serverade han mig ett glas trocadero så jag ska verkligen försöka skärpa till mig resten av kvällen. Hemmagjord pizza next.


Kommentarer
Marlene

jag och mämmie tänkte också köpa en sån där smootie bok :)

2010-03-22 @ 09:33:23
URL: http://maarlenepersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0