skidskytte .


Marlene kom till mig igår, och vi skulle minsann se alla dessa filmer. Det blev dock bara att vi kollade på Walk the line. För sedan lockade Forsas äventyr mer och vi kunde inte sitta stilla. Det kändes lite som förr att bara vara ute och gå gå och gå.

Resten av natten var vi helt uppe i varv. Jag har äntligen hittat my one and only tv-spelskompis. Vinterspelen 2010 var verkligen en bra investering från min sida
(till min pojkvän dock). När klockan närmade sig 04:00 skrattade vi så att tårarna sprutade... Jag hoppas att Marlene kommer tillbaka i eftermiddag och kör lite Helena Jonsson mot Tora Berger! Ferry kändes lite ur form igår måste jag säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0