ser ljuset .

Jag tror banne mig att jag har hittat DET. Efter att ha utforskat hela landet hittade jag det, uppe i Sundsvall. Om allt är så pass bra som det känns i magen blir jag överlyckligast. Det känns verkligen som om jag bara måste ta vara på det här nu.

Idag är jag ensam hemma, gubben är på möten och liknande. Diska, vika tvätt och dammsuga blir dagens utmaningar. Men jag vill även hinna med en promenad och att träffa mamma! Hur som helst känns det mesta kanon nu. Slottssprinten ikväll, kvartsfinalerna i elitserien drar igång imorgon och på lördag är det jobb och utgång med tjejerna. För längesedan det hände nu... Så man kan ju inte annat än må bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0