not my day .

Det är nog inte min dag today. Min lilla secondhandrunda kunde jag lika gärna ha skippat, det enda jag fyndade var en golvljusstake. Väldigt fin, om den inte hade varit så sne. Kan hända att den skänkes till någon som behöver en sne ljusstake.

När jag var på väg hem mötte jag en lastbil utan chaufför. Det var så sjukt läskigt. Men jag gasade på och som tur var blev det ingen krock. Hoppas bara att någon fick stopp på den och att ingen krockade. Jag vet vad jag kommer drömma i natt...

Nu har jag huvudvärk så jag ska sova lite. Sen blir det våfflor med mamma och lillebror, och efter det är det Brynäs som gäller. Senare tar jag bussen till Ljusdal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0