nästa projekt .


Mattias favorithörna i denna lilla lägenhet förblir morgondagens projekt. Pappa kommer och sätter upp två "bokhyllor" ovanför skrivbordet. Eller bokhyllor, jag vet inte vad jag ska kalla det. Men jag vet att dom är rätt snygga och asretro enligt mamma. Jag antar att Mattias otroligt stora datorstol också anländer någon dag.

Tavlan som ska sitta ovanför matbordet åker förmodligen också upp. Vad är sedan kvar? Ett soffbord, persienner och två svarta hyllor från ikea. Gardiner har jag också problem med, jag köpte ett par fina gardiner igår men wow-känslan kom aldrig...

Men nu skiner solen och jag bara måste tvinga ut mig själv på en skön promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0