mom and dad .

Inatt har jag sovit hos mamma och pappa. Jag sov som en gud. Mamma bäddade åt mig, det kändes mysigt och konstigt. Men kaffe och macka smakar fortfarande lika bra i mammas sällskap. Kanske för att jag slipper gå upp och pressa kaffet själv?

Tidigare idag åkte jag ner till lägenheten för att kolla läget. Men där fanns inga mattläggare inte. Jag blev less och förbannad. Jag vill ju flytta in igen. Men nyss fick jag ett härligt samtal från herr Janbanan på Hudiksvalls Bostäder. (Det är förresten skönt att ha hela halva släkten som jobbar där) Mattläggarna blir iallafall klar idag.

Nu ska jag till stan med mamma och se om jag hittar något perfekt eller något okej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0