louder and louder .


En morgon med kaffe och Regina Spektor är ingenting annat än en perfekt morgon. Vackra, sköna, jäkla människa som kan få mig att gråta samtidigt som jag ler. Ja då känns det lite magiskt faktiskt. Nästan som när man ligger och blundar medan man lyssnar på Zzyzx Rd. Den är så bra att den gav mig VG i en uppgift i gymnasieettan.

Dagen blir hektisk. Jag ska hinna färga håret, bada fötterna, måla naglarna, lukta på våra nytvättade kläder, kolla på barnprogram och KANSKE köpa toalettpapper.

Mattias tror att jag bara latar mig när jag är hemma och han är på badhuset och sliter. Men ni ser ju? Det gör jag ju knappast. Jag hinner ju knappt med mig själv!


Kommentarer
perr'a

den fick du av määg ;)

2010-03-31 @ 20:47:13
Sarrra

Oh yes i knooow ;)

2010-03-31 @ 22:15:43
Anonym

fan va hot :D

2010-03-31 @ 23:05:00
URL: http://maarlenepersson.devote.se
Sara

Ellerhuuuuur Marlene! HAHAHAHAHA

2010-04-01 @ 08:18:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0