lite tidig .


Jag är alltid tidig när det gäller årstider. Julsakerna åker upp redan i november, och jag tror att jag är lite tidig med påsken nu också. Men vad tusan, man vill väl njuta länge när man lagt ut några hundralappar på gula fjädrar och rosa ägg. Fin kombo.

Jag köpte till och med björkriset, (uuuh) 30 spänn är ju som hittat i skogen det typ.

Klockan är 08:38 och jag är redan vaken. Eller "vaken" kanske jag måste erkänna. En liten kastrull med vatten kokade precis över och mitt presskaffe blev överdrivet starkt. Men fan man vill väl ha rivet kaffe... Nu ska jag dona och hoppas på en en elektriker dyker upp. Sedan ska det städas och laddas inför Brynäsmatchen ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0