lite finare .


Det 30 år gamla och extremt fula golvet som var här när vi flyttat in är nu äntligen borta. Och det kunde inte ha blivit sämre, så jag är nöjd. Tapeterna liknar de som var här innan, fast lite mörkare och omönstrat. Jag har städat som en galning idag. Även fast golven är dammsugna och skurade så blir det nog samma sak imorgon...

Nu sitter jag här i min ensamhet och äter minivindruvor och dricker vatten. Mattias kommer hem imorgon. Och jag ska fasen bädda upp och läsa en nyinköpt bok nu.


Kommentarer
Frida

Vad fint det vart :)

men nu äru väl nöjd? ;)

2010-03-03 @ 22:03:44
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/
Sarra

Ja visst vart det LITE bättre? ;) haha, kunde inte bli värre än vad det var... Japp, nu är jag nöjd. Kom och hälsa på någon dag!

2010-03-04 @ 00:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0