lite fattigare .


Mötet gick kanon och nu har jag sökt två utbildningar till. När jag var klar blev det en runda på stan med mormor. Där köpte jag bland annat världens underbaraste doftpåse från Ombonat. Och annat nödvändigt som jag "absolut måste ha" liksom.

Mormor bjöd på god lasagne med babyspenat och fika efter det. Mattias kom och hämtade mig och nu sitter jag hänne bara. Jag är verkligen hur trött som helst och har verkligen hur mycket tvätt som helst att vika. Men det löser sig. Och ett stort grattis till Pettan som fixade körkort idag! På tal om Petra så längtar jag till helgen.


Kommentarer
petra helena

tack sari! helgen kommer bli nice!

2010-04-02 @ 09:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0