kalsonger .


Dagens allra första uppgift blir att vika ett gäng kalsonger. Men det känns som en ganska bra och mjuk start faktiskt. Mattias jobbar idag och det innebär att jag samtidigt kan lyssna på vilka låtar jag vill utan suck och stön. Sjuuukt underbart!

Klockan 13:00 har jag ett möte på CUL, det ska faktiskt bli otroligt spännande. Helt seriöst. Jag trodde att jag skulle ta en buss in till stan, men så erbjuder min kära kusin sällskap och en bil. Det tackar man sällan nej till. Så nu kan jag dansa runt till min musik lite längre och hoppas att grannarna diggar min varierande musiksmak!

Det ser ut att kunna bli en bra dag, hoppas bara att jag ser lite klarhet nu också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0