johnny cash .


Vilken härlig morgon. Jag sitter och lyssnar på Johnny Cash medan jag dricker kaffe och äter lite frukost. Om en timme ska jag ta bussen till stan för ett möte med AF och sedan ett möte med CUL. När mötena är avklarade ska jag luncha med my dear boyfriend som jag inte träffat sedan i måndags. Jag är så sugen på grekisk sallad.

JSM är här i Hudiksvall så vi ska nog ta en tripp till stadion för att kika lite på sprinten. Ikväll är det Brynäs på teven så det är nog inte omöjligt att vi promenerar upp till mamma och pappa för att kika. Härligt, klockan är 07:45 och jag känner mig väldigt pigg och laddad för en bra dag. Men nu är det dags för klädval och smink.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0